JG Service – identyfikacja wizualna firmy, opracowanie nazwy i wizualizacja certyfikatu jakości NANQ
Klient: firma specjalizująca się w produkcji i naprawie mikronarzędzi
Cel: zbudowanie spójnego wizerunku specjalisty w zakresie technologii precyzyjnej obróbki metalu
Grupa docelowa: branża metalowa, sektor B2B
Innowacyjna firma, specjalizuje się w produkcji precyzyjnych narzędzi wiertniczych.
Współpraca obejmowała opracowanie identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa oraz koncepcji certyfikatu jakości, który od strony marketingowej wzmacnia przekaz o wysokiej precyzji oferowanych produktów.
Logo firmy wykorzystuje powiązania ze sposobem technologii w jakiej tworzone są struktury frezowane w metalu.
Certyfikat jakości NANQ jest nano precyzyjny. Powstał ze słów „nano” oraz „quality” będąc dowodem wysokiej jakości oferowanych przez firmę produktów. Wykorzystywany jest m.in. jako plomba umieszczana na opakowaniach produkowanych wyrobów.