Join Poland – identyfikacja wizualna marki portalu, projekt graficzny serwisu www

Klient: wortal skierowany do obcokrajowów mieszkających w Polsce
Cel: zbudowanie profesjonalnego wizerunku serwisu, oferującego specjalistyczną wiedzę branżową
Grupa docelowa: rezydenci, członkowie zarządów zagranicznych spółek, przedsiębiorcy

Nowy wortal na rynku informacji, skierowanej dla obcokrajowców w Polsce. Serwis oferuje aktualne komentarze, opinie, materiały o Polsce w ujęciu politycznym, gospodarczym oraz lifestyle.

Prace obejmowały opracowanie identyfikacji wizualnej, która wykorzystywać miała nazwę serwisu oraz budzić skojarzenia ze stolicą Polski. Logotyp nawiązuje swoim stylem do znanych i popularnych czasopism w Stanach Zjednoczonych oraz Wielkiej Brytanii.
Dodatkowo opracowany został sygnet uzupełniający, który można wykorzystywać w materiałach reklamowych, gadżetach itp. Prace objęły również budowę serwisu internetowego.






Zapytaj o wycenę Skorzystaj z formularza kontaktowego
zobacz także: www.promoship.pl