Katalogi reklamowe, foldery reklamowe, ulotki

Katalogi i foldery reklamowe to najczęstsza forma prezentacji oferty danej firmy. Pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, czyniąc oferowany produkt lub usługi jeszcze bardziej atrakcyjnymi. Dobrze zaprojektowany i wykonany folder reklamowy przedstawia nie tylko informacje ofertowe, ale również buduje wizerunek firmy w oczach klienta.

Oferujemy Państwu druk metodą offsetową lub cyfrową katalogów i folderów reklamowych, gazetek ofertowych oraz cenników. Nasza oferta obejmuje wykonanie projektu, przygotowanie materiałów do druku oraz sam druk. Ze względu na wyjątkowo szerokie możliwości form druku, pomagamy w doborze odpowiedniego formatu i rodzaju papieru – adekwatnie do celu jaki ma spełniać dany folder czy katalog.

Foldery reklamowe oraz katalogi reklamowe realizowane są w różnych formatach i różnych rodzajach papieru. Często uszlachetniane są lakierami (lakier offsetowy, lakier UV i punktowy, laminowanie błyszczące i matowe). Dla podniesienia oryginalności i atrakcyjności folderu można stosować nietypowe wymiary, dodatkowe farby specjalne (czyli farby, które zazwyczaj dają barwę nieosiągalną za pomocą farb procesowych z palety CMYK). Wszystkie te cechy powodują, iż zaprojektowanie folderu reklamowego wymaga każdorazowo indywidualnego podejścia do tematu.

Ulotki reklamowe

Ulotki w pełnym kolorze są najbardziej popularnym i skutecznym sposobem na zaprezentowanie klientom swojej oferty, na przedstawienie firmy, określenie specyfikacji technicznej wyrobów, poinformowanie o różnych wydarzeniach.

Ulotki najłatwiej podzielić i wyróżnić ze względu na ich format. Poniżej przedstawiamy standardowe rozwiązania, najczęściej spotykane:

  • plakaty B3/A3,
  • ulotki A3 łamane na pół,
  • ulotki A3 łamane na trzy,
  • ulotki A4,
  • ulotki A4 łamane na pół,
  • ulotki A4 łamane na trzy,
  • ulotki A5, ulotki A5 łamane na pół,
  • ulotki 1/3 A4.

Kombinacji i nietypowych formatów może być oczywiście więcej. W przypadku niestandardowych zamówień prosimy o kontakt z naszą Agencją Reklamową.

Standardowe ulotki najczęściej mają pierwszą stronę kolorową, druga strona może być niezadrukowana lub wydrukowana w jednym tylko kolorze. Dodatkowo ulotki można polakierować lub zafoliować, nie tylko zabezpieczając je przed ścieraniem druku, ale dodając im bardziej estetycznego, „bogatego” wyglądu. Wybór gramatury papieru na jakim drukujemy ulotki należy powiązać z ich przeznaczeniem. Jeśli ulotka ma być informacją masową, często rozsyłaną lub załączaną do prasy, nie ma sensu drukować jej na papierze o wysokiej gramaturze. Inaczej, gdy drukujemy ulotkę w niskim czy średnim nakładzie i zależy nam nie tylko na jej wartości informacyjnej, ale również estetycznej, wówczas warto wybrać gramaturę wyższą, która w odbiorze klienta będzie szlachetniejsza, bardziej prestiżowa.

Jeśli chcesz zapytać o wycenę lub uzyskać więcej informacji - skontaktuj się z nami.

Dowiedz się więcej ›‹ Schowaj opis
Zapytaj o wycenę Skorzystaj z formularza kontaktowego
zobacz także: www.promoship.pl