Marmury – rebranding, identyfikacja wizualna firmy, projekt serwisu www
Klient: specjalistyczna firma z branży kamieniarskiej
Cel: budowa nowego wizerunku marki
Grupa docelowa: inwestorzy prywatni
Marmury Centrum Lublin działa na rynku usług kamieniarskich od kilkunastu lat. Posiada jeden z największych we wschodniej magazynów kamienia. Specjalizuje się również w wyszukiwaniu i sprowadzaniu na zamówienie unikatowych produktów. Spółka jest liderem w swojej branży, co nie odzwierciedlała dotychczasowa identyfikacja wizualna firmy.
Za cel nowej komunikacji wizualnej podjęto nowoczesność, minimalizm oraz wyznaczanie nowych trendów w wykorzystaniu kamienia w architekturze wnętrz. Dodatkowo sygnet miał ułatwić odbiór długiej, trzy wyrazowej nazwy firmy, która w projekcie graficznym uległa wizualnemu skróceniu.
Prace objęły również zaprojektowanie materiałów wchodzących w skład corporate identity oraz budowę strony internetowej.