Platu Polska sp. z o.o. - nazwa spółki, identyfikacja wizualna, materiały promocyjne
Klient: polski oddział międzynarodowej sieci franczyzowej oferującej korepetycje
Cel: stworzenie nowej marki dla firmy
Grupa docelowa: uczniowie, rodzice
Niemiecka sieć Schullerhilfe jest trzecią co do wielkości siecią franczyzową w Niemczech i Austrii. Swoim zasięgiem obejmuje setki miast i ponad 1000 centrów.
Naszym zadaniem było zbudowanie lokalnej marki na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, przyjaznej dla dzieci i rodziców.
Prace obejmowały m.in. stworzenie nazwy spółki - z wykorzystaniem badań fokusowych oraz przy wsparciu konsultantów z wybranych państw docelowych i dedykowanej platformy internetowej zbudowanej na potrzeby projektu.
W efekcie prac powstała nazwa „Platu” bazująca na powiązaniach z greckim filozofem Platonem. Szkolny charakter marki został podkreślony poprzez zastosowaną czcionkę oraz kolorystykę.
Działania kreacyjne zostały uzupełnione o budowę wielopoziomowego serwisu internetowego, tworzenie materiałów reklamowych (BTL) reklamę w prasie i Internecie oraz działania o charakterze marketingu szeptanego i e-PR.