Targi Lublin – identyfikacja wizualna firmy oraz imprez targowych

Klient: międzynarodowe targi lubelskie
Cel: zbudowanie nowego przekazu marketingowego, adekwatnego do dynamicznego rozwoju firmy
Grupa docelowa: potencjalni wystawcy oraz odwiedzający targi

Targi Lublin S.A. to największe centrum targowo–wystawiennicze we wschodniej Polsce. Spółka stale poszerza swoją ofertą, realizując co najmniej kilkanaście międzynarodowych imprez targowych rocznie.

Podkreślenie dynamicznego rozwoju spółki stanowi nowa identyfikacja wizualna firmy oraz wszystkich organizowanych imprez targowych. Nasza agencja wygrała konkurs na opracowanie nowej komunikacji wizualnej. Spośród zgłoszonych propozycji, wśród finałowej trójki, aż dwie koncepcje pochodziły z naszej agencji.

Nowe logo nawiązuje koncepcyjnie do istniejącej komunikacji wizualnej regionu: województwa lubelskiego w zakresie sygnetu i wykorzystywanej litery „L” oraz miasta Lublin w zakresie kolorystyki. Sygnet tworzą dwie litery nazwy: „T” oraz „L”, których symetryczne ułożenie symbolizuje harmonijną współpracę.

Każda impreza targowa, ze względu na swoją specyfikę, grupę docelową i charakter posiada odrębną identyfikację wizualną.






Zrealizowane projekty logotypów dla imprez targowych:


Zapytaj o wycenę Skorzystaj z formularza kontaktowego
zobacz także: www.promoship.pl