Remanent Polska – identyfikacja wizualna firmy, koncepcja komunikacji marketingowej, materiały reklamowe

Klient: firma, specjalizująca się w przeprowadzaniu inwentaryzacji sklepów wielko powierzchniowych
Cel: zbudowanie wizerunku globalnego partnera w inwentaryzacji
Grupa docelowa: kadra zarządzająca międzynarodowymi sieciami sklepów

Remanent Polska to wiodąca w regionie Europy środkowo-wschodniej spółka specjalizująca się w przeprowadzaniu inwentaryzacji w sieciowych sklepach wielko powierzchniowych. Spółka należy do francuskiej grupy Inventaire Services.
Zmiana identyfikacji wizualnej spółki właścicielskiej, wywołała konieczność uporządkowania identyfikacji polskiej firmy, z zachowaniem odrębnego charakteru spółki oraz specyfiki kulturowej regionu.

Nowe logo miało w jasny i precyzyjny sposób określać czym zajmuje się spółka, jak również precyzować treść obietnicy marki. Logotyp wykorzystuje koncepcję kodu kreskowego, który porządkuje i systematyzuje informacje. Koło będące tłem w sygnecie nawiązuje do pola skanowania. Nasza agencja opracowała również koncepcję komunikacji marketingowej spółki. Wśród zbudowanych narzędzi znalazły się m.in. foldery reklamowe oraz strona internetowa.






Zapytaj o wycenę Skorzystaj z formularza kontaktowego
zobacz także: www.promoship.pl